Träning :)

Kom hem från skolan och började spela guitarr hero nästan direkt haha! Har nyss käkat fisk och potatis, mums :D Om 45 minuter bär det av till stan för styrke träning :) haha skojjskojj, hoppas det går med min blåa tå nagel som jag fick i Fredags på träningen, jag vette tusan hur jag fick den, jag märkte bara att jag hade ont när jag kom hem men inget mer med det och sen kunde jag inte sova på natten haha! Allt det där för en liten tå :P haha aja. Imorrn har vi sovmorgon till 10 då har vi en lektion och sen lunch, efter lunchen ska vi till sterilkliniken eller centralen eller hur det nu var :P haha kommer inte ihår vad det hette. Efter vi har varit där så slutar vi. SKÖNT!  Jaja nu ska jag packa fotbollsväskan :) puss på er alla! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0