Tjeeeenis :D

Jahaja, nu har man skaffat blogg också haha. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra, tycker det är lite töntigt att sitta och berätta om sitt liv, vem vill veta det liksom? Haha om man inte har något speciellt att skriva om. Aja jag får väl se hur ofta jag kommer att skriva här, det kanske blir oftare än jag tror haha. idag så åkte våra kompisar från skåne hem, de kom i lördags för att överraska mamma på hennes 40 års kalas :D . När de hade åkt hem så duschade jag och for till jenny och här var även anna. Vi drog in till maxi och handlade med Bosse, sedan så har vi väl inte gjort så mycket smällt lite smällare haha och käkat skagen macka. Senare på kvällen så kom Martin och Chrille och vi kollade på filmen "Trekant" haha värdelös film :P Nu så sitter jag Linn och Jenny här och gör inte så mycket, vi funderar  på att gå ut och smälla upp det andra paketet med smällare haha! Aja vi ska väl sova snart och kolla på porr. hare bra :D Gonatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0