Tisdag

Gårdagen gick rätt bra, förutom att jag tyckte att den var seg. Kom hem iallafall satte mig och pluggade lite sen käka och efter det träning. Den var SJUUUUKT jobbig, men det är skönt! :) Ikväll är det träning igen, men idag ska vi bara springa och ta det lite lugnare än igår. Men det är skönt att köra hårt för det behövs. idag har vi bara två lektioner, vi börjar nu 09.40 och slutar 13.00 om det är så som det stog på schemat iallafall, men jag tror vi ska ha föreläsning i sårvård så jag vet inte riktigt hur det blir. menmen ;) Sen är det bara en dag kvar i skolan sen kan man ta sovmorgon torsdag, fredag. Jaja nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar ;) ha en bra dag allihopa :)


Kommentarer
Anna

Hoppas du haft en bra dag :D <3

2009-01-20 @ 18:05:26
URL: http://nets.blogg.se/
Bloggar:n

Ja det har jag :) <3

2009-01-21 @ 10:04:41
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0