stan m. isis

Nu sitter man här igen då. Efter skolans slut så stannade jag kvar och skrev prov som gick galant och efter det så satte jag mig med isis som skulle hjälpa mig med matten, och jag fattade faktiskt mycket mera än när päivi förklarade, så tack isis för hjälpen :) <3 , efter det gick vi till friskis och svettis och hämtade isis skor som hon glömde dagen innan. Efter det blev det käk på max onyttiga som vi är, känner mig jätte onyttig eftersom jag inte tränat på hela veckan. Ursh! men är man snorig och sjuk så är man. Men jag ska knarka lite c-vitamin och hoppas på att snoren försvinner imorrn så jag kanske kan träna,aja får se hur det blir med den saken. åter till idag, efter att vi suttit och käkat en bra stund så gick vi runt och kollade lite, isis hittade en tröja och jag en tunika,ja fyndade idag igen, den kosta 49:-. Sen så var det buss hemmåt. TRäffade en skit trevlig kille när jag klev av bussen som jag aldrig träffat förut, det är inte SÅÅ jätte många som brukar gå av där jag går av, både han och jag blev lika förvånade över att det gick av en till på samma ställe. aja trevlig var han iallafall. Jag är toook kär i ett litet gulligt hus, som ligger där jag går av bussen, det ser helt perfekt ut på utsidan, men på insidan det vet jag inte. varje gång jag går förbi det där lilla huset så drömmer jag om att jag ska flytta in där när jag flyttar hemifrån, för det är ett precis lagom hus att börja med. Så jag längtar tills den dagen när det kommer upp en skylt där det står "UTHYRES" på, för jag och mamma har luskat ut att han brevid hyr ut det. eller vi tror det iallafall. Det är skit mysigt iallafall :) Men tanken är ju att "lilla stugan" som vi kallar det som ligger på våran gård ska bli ledigt snart så vi kan börja fixa till det så jag kan ta mina saker och bo där, det skulle vara så jävla skönt att slippa allt skrik från mina bröder HELA tiden.. men än så länge är det ju upptaget av en gubbsing som jobbar hos oss. Aja får väl se hur länge till han jobbar kvar. han börjar ju bli rätt gammal nu. Jaja nu ska jag kolla vidare på internet och sen dricka c-vitamin, men om jag inte skriver mer senare så hörs vi nog imorgon :) hejsvejs!


Kommentarer
isis

så lite så, kul att hjälpa till lite. Tack själv för att du följde med mig på stan och gjorde min skit dåliga dag till en super trevligt dag men en av mina favorit vänner <3

2009-01-29 @ 20:21:58
Anonym

Till isis:

hehe va bra :) , det var så lite så, det var bara roligt :) <33

2009-01-29 @ 22:03:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0