Städning..

När jag kom hem så blev det pannkakor till middag, gottgott. Efter det så hände jag tvätt, vek tvätt och städade. håller fortfarande på att tvätta plus att jag inte riktigt är färdig med städningen än, men jag har faktiskt rensat lite i garderoben.
Jag måste nog göra nånting åt mina garberober, sakerna får inte plats. Tog ett par ascoola bilder nyss som jag kan ladda upp senare :)

På tal om ingenting så slog jag i huvudet idag, i tv:n på donken haha, hur lyckas man! aja det var inte skönt iallafall, har ett litet jack i skallen nu, menmen.

Imorgon är det sista dagen i skolan på den här veckan, och på kvällen är det träning. YES! Nästa vecka är vi lediga torsdag, fredag, YESYES! det är helt sjukt vad fort tiden går, det kommer bara säga poff så har v gått ut ettan. Jaja nu ska jag gå ner och plocka ur diskmaskinen och fortsätta städa. ha det bra så hörs vi! puss och kram <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0