Skoolaaaa.

tjena tjena, fan jag är inne på mitt tredje inlägg redan haha känner mig rätt stolt. haha.. Sitter i skolan och har datakunskap dötråkigt! Sofia var och hälsade på med lilla pluttisen och resten av familjen idag :) , de var kul att se henne och de andra också för den delen :). Vi han inte prata så mycket med dem eftersom vi hade lektion. Dagen har väl gått ganska fort inte gjort så mycket. Slutar om 1 h och 30 min :P då ska jag gå till Bibblan och lämna tillbaka två böcker, plus att jag kanske ska betala min skuld som jag har där haha! HUR FAN LYCKAS MAN? aja jag är fan inte till för att låna böcker, jag glömmer jämt att lämna tillbaka dem. Var hos tandläkarn på lunchen och det gick finfint, inga hål. Men jag måste börja borsta tänderna lite noggrannare haha. Nej nu måste jag nog fortsätta med mitt arbete, men jag kanske skriver mera när jag kommer hem! haha fan va jag är nördig som har börjat med sånt här :P aja hejrå! <3



Kommentarer
linnlandberg :)

haha,det är fan inte nördigt ;D

2009-01-08 @ 14:48:27
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0