skolaskolaskola

idag var jag inte ett dugg sugern på att gå upp ur sängen.. Vaknade inatt med öronont fyfan. Imorsen var det lite bättre men det kommer till och från. Igår så var jag Isis och Niccole hem till Isis mormor och hämtade lite tyg och grejer til vårat projektarbete trevligt trevligt :) efter det så gick jag och Niccole till gränby, jag provade en ring men jag ville inte ha den. Jag måste ju tänka efter lite faktiskt. Jag hittade en typ jackaktigt på gina för 99:- och en sjal för 29:- jag är bra på att fynda jag. Efter det kom mamma och mina bröder och hämtade mig. Vi åkte till Team sportia och kollade på skor och grejer, jag fick ett par nya gympa dojjer som jag kan ha på inomhusfotbollen och på gympan. Efter det åkte vi til Stadium där vi kollade vidare, jag fick ett par nya skor :) , och en typ "träningsväska" efter det gick vi till Ikea och köpte kuddar till arbetet. Sen var jag trött och hungrig så det blev två cheesburgare på donken. Efter det kom Fredrik som var väldigt trött, SÅ vi gick och lag oss nästan direkt. Jag hann med att läsa lite också. 



Nu sitter jag och ska ha datakunskap. Vi hörs senare kramkram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0