Skogstripp :P

Tjenatjena, dagen har gått hyffsat fort tycker jag. Jag jenny bosse linn och Martin hade bestämt att vi skulle ut och gå tidigt. Så blev det inte haha. Vi somnade ganska sent och vaknade väl runt tio men låg kvar och segade till typ halv tolv. Vi käkade frukost ringde till martin och hann till och med smälla en smällare innan vi for iväg in i skogen. Riktigt härligt vä'der ute idag, lagom kallt liksom :) Hittade mycket roligt ute i skogen, ett hus bla. Haha det var väldigt fint faktiskt. Vi var ute och gick i nästan två timmar. Vi var så duktiga så :) haha. Sen hem till jenny och käkade lite mackor och gjorde inte så mycket mer. Senare så käkade vi lite tacos och äppelpaj. När jag kom hem så gissa vad det var för mat: Tacos haha! men det är gott. Fredrik kom för ett tag sen och vi funderar på att gå ut och gå och smälla smällare :) haha aja nu orkar jag inte skriva mera. haha hare bra! puss och kram.


Kommentarer
linnlandberg ;D

whohoo andra inlägget ;D det är bra amanda! :D du har iallafall en läsare ;) höhö

2009-01-06 @ 21:41:08
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
jennythepenny

hahaha,wohoow! amanda's andra inlägg! :D xD

2009-01-06 @ 22:50:18
Amanda

HAHA jaa jag vet linn :) , jag har två verkar det som, syster din läser också :P haha

2009-01-07 @ 21:02:10
Amanda

Japp jag vet Jenny, visst är jag duktig :)

2009-01-07 @ 21:02:35
caroline pettersson

jag läser ochså:)

2009-01-07 @ 22:43:33
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Amanda

Va roligt Carro :)

2009-01-08 @ 12:36:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0