öronen vill inte ge med sig

SItter här och har nyss ätit och kollat på one tree hill, jag bara älskar att kolla på det :). Öronvärken vill inte ge med sig och jag blir bara snorigare och snorigare, jag kan inte vara sjuk nu, måste träna för att orka med träningsmatchen den 8 februari. Aja hoppas på att jag blir frisk snart. Tänkte att jag skulle plugga lite till på medicinska grund provet för det har jag imorrn på studiestugan. Om det inte tar så lång tid så tänkte jag försöka få lite hjälp med matten, eftersom jag ligger lite mer än ett helt kapitel efter :S, våran mattelärare är helt av banan... Jaja det är bara jobba på. Nu ska jag gå upp och plugga lite sen tänkte jag städa och kanske möblera om i rummet. Får se hur det blir, det skulle ju behöva räknas lite matte, aja får se hur det blir.. kanske skriver mera senare. hejsvejs


Kommentarer
isis den bästa av alla, mohaha

Om du vill så kan jag kanske hjälpa dig med matten efter skolan :) <3

2009-01-28 @ 21:20:21
Bloggar:n

Till Isis:

JA tack det skulle vara jätte snällt :) Fast jag ska göra prov först :/ <3

2009-01-29 @ 12:44:19
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0