Ny dag.

Hejhopp allihopa :)
igår blev det stan med Jenny och Isis, Jag köpte bara ett linne och en sallad haha. Jag tog halv fem bussen hem och jag trodde jag skulle få gå hem men Rolle (busschauffören) var så snäll att han skjutsade mig ända hem haha, fan va skönt att slippa gå. När jag kom hem satte jag mig framför tv:n och käkade salladen. Senare kom Fredrik och vi spelade Guitarr hero, jag är snart bättre än honom :) hahah! Jjaja det var den dagen.

En ny dag och bara en dag kvar till helgen :) haha as skönt faktiskt. Idag så har vi haft engelska och svenska, bara två lektioner kvar skönt skönt. Jag tänkte att jag skulle sitta kvar efter skolan och göra hemprovet i vård och omsorg, det ska vara inne nästa vecka.

Nu ska jag ha data kunskap så jag skriver kanske senare ;) haha <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0