Mums..

Sitter här och har nyss ätit mammas bröd som hon bakade idag, AS GOTT. nu funderar jag på om jag ska gå och sussa. För jag tänkte att jag skulle komma upp i tid imorgon så jag hinner göra hemprovet. jävla skit prov. 
 
Jag saknar Fredrik också. Han har inte varit och myst med mig nu på några dagar, det är helt sjukt egentligen hur man saknar någon fast det inte var länge sen man sågs. Men är man van vid att ha någon i sängen hela tiden så blir det ju tomt. Menmen vi får se om han kommer ikväll eller imorgon. Men det går ingen nöd på mig inte, jag har ju playstation och guitar hero så det ska nog gå att ordna. Förutom att jag skulle vilja ha ett minneskort till det så jag kan vinna lite låtar, det börjar bli väldigt tröttsamt med samma låtar. menmen får se hur det blir. Hoppas på att mamma kan köpa ett imorrn medans vi tränar. Det känns helt sjukt, jag tränade i tisdags men det känns endå skit länge sen som jag tränade, haha så jag tänkte att jag skulle ut och gå eller springa imorrn bitti så man vaknar till lite, gjorde situps och grejer ikväll också. Måste ju komma i form till serie starten. Imorgon har jag det där förbaskade hemprovet att göra plus att jag ska plugga lite till på medicinska grund provet, sen har jag inte så mycket mera att göra. Fast hemprovet kommer nog ta ett tag. Aja det går som det går, får väl i värsta fall göra lite på lördag och söndag också.

Jag började läsa en AS bra bok i går kväll, "bakom stängda dörrar" den är hemsk men endå sjukt bra, förtsatte läsa imorse, läste i typ två timmar. När jag läst ut den tänkte jag läsa boken som jag gav till mamma i julklapp, "tusen strålande solar" hon sa att den var jätte bra, så jag tänkte läsa den också :)

Hoppas att jag hinner göra lite annat imorrn också, men det tror jag. För mitt rum börjar bli lite kaos så det är lika bra att ta hand om det innan det blir värre ;)

Nej, nu ska jag gå och ta en banan eller en till liten macka och sen läsa och sova :) Godnatt allihopa! :) <3






Kommentarer
isis

tjululuu! Fick du ha med dig ps till jenny på lördag? :) Föresten när du har läst ut boken, kan jag få läsa den då? :) jaf får sykbryt när jag inte har någonting att läsa ;) ses i morron gullet <3

2009-01-23 @ 10:17:14
Bloggar:n

Till isis:

Tjaa ;) , jag har inte kollat, men jag måste kolla med mamma om hon kan köpa minneskort idag för annars är det inte så kul :P , ja det kan du få göra ;) haha okej japp det gör vi strumpan! :) <33

2009-01-23 @ 11:46:35
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0