Muffins och Tigerkaka

jag tog en liten paus i allt pluggande och letande och gjorde muffins. Jag lag ner en after eight också. Å det här blir skit bra tänkte jag. Jag följde kladdkakereceptet och så tnkte jag att jag skulle ha i lite bakpulver eftersom man har det i vanligafall i muffins,men inte i kladdkaka. Och jag schansade och hade i 1.5 MATSKED bakpulver. sen när allt är klart och inne i ugnen så kollar jag i boken på choklad múffins, där det står 0,5 TESKED!!!!! hur smart är man... så det blev ju helt jävla kaos... allt rann över formarna det luktade bränt i ugnen.. MEN GOTT BLEV DET. jag säger som pappa, det var synd att designen inte blev så bra haha. Aja jag tänkte iallafal att jag ville lyckas med nånting. så då gjorde jag en tiger kaka som står i ugnen nu. Hoppas att den blir lyckad iallafall. Nu tänkte jag forstätta mitt eviga letande efter svar på dom här jävla frågorna. Sen måste jag ner och kolla till kakan. Hejsvejs så länge.





Kommentarer
Niccole

Hahaha, ta med tigerkaka till mig på måndag!



Jag orkar inte ens börja på dom där frågorna, fattar ju ingenting -.-

2009-01-23 @ 15:48:11
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/
Bloggar:n

haha ja det kan jag väl göra, men den blev fan inte så god som jag hoppades på :P , men det var nog nått fel på mjölet, det vanliga var slut så jag tog glutenfritt som vi hade sen förut haha aja, nej okej fattar det. det är det nog fan inte många som gör :P ska bli kul att se hur många som verkligen har fattat hah. <3

2009-01-23 @ 17:27:00
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0