Käka kanske?

Tjenatjena, nu sitter man här igen framför den här dumma datan haha. Dagen har inte varit särskilt krävande, somsagt så hade vi ju sovmorgon till tio, en lektion och sedan lunch. Efter lunchen så åkte vi till sterilcentralen, det var ganska häftigt faktiskt. Efter skolan så gick jag och isis ner på stan och köpte block och käka cheeseburgers. Sen till Jenny :) . Där kollade vi på film och sen gjorde vi inte så mycket mer. Sen nu så sitter jag här och funderar på att gå ner och göra nått att äta, jag känner mig inte så sugen på makaronipudding som serverades för ett tag sen så jag kanske gör nån fruktsallad eller nått annat gått. När jenny stog och lagade mat hemma hos dom så längtade jag så sjukt mycket till att flytta hemifrån. Fatta vad skönt att kunna laga vad man vill när man vill, få handla precis vilken mat man vill. så skönt :) . Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mera men jag kanske skriver mera i kväll, nu ska jag ner och äta tjing s¨å länge! :) 


Kommentarer
linnlandberg ;D

hehe jadu amanda, du kan ju få handla och laga mat åt oss när mamma jobbar sent ;D haha

2009-01-13 @ 19:27:41
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
Bloggar:n

Till Linn: HAHA jadu linn det kanske jag ska göra :)

2009-01-13 @ 19:59:42
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
jennythepenny

haha,fan va priffsigt det lät "när jenny stod och laga mat" hahahaha ;p

2009-01-13 @ 23:00:31
Bloggar:n

Till Jenny: haha ja men det är väl bra att jag förmedlade att du är proffsig haha :P fast du egentligen inte är det haha ! skojja :P

2009-01-14 @ 10:01:21
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0