Israel/Palestina konflikten

Jahaja, ännu mera arbete har man fått, eller vi fick den för länge sedan men nu är det fan dags att börja jobba med den, jag har inte en aning om vad jag ska skriva om, man ska fördjupa sig i ett område om jag har förstått det rätt. Det ska i och för sig inte vara så långt, minst tre sidor, med 1.5 cm radavstånd så då blir det inte så mycket.




Det är bara ytligt, inga känslor är inblandade. Det ska ni veta!




Får se vad jag gör efter skolan, jag ska ju sitta och göra prov, och sen ränka lite matte, antingen om isis ville hjälpa mig eller om jag ska sitta kvar på studiestugan efter provet. Men då får jag se till att få hjälp av mascha eller hur hon nu stavas. Lär ju nästan åka hem och fortsätta med lite arbeten. Menmen nu måste jag leta lite fakta. hejdå :)


Kommentarer
anna

heeey vännen :) Du, mina pengar tig slut på mobilen så kunde inte svara bara så att du vet :) Men ja tycker vi ses nångång nästa vecka :) <3

2009-01-29 @ 18:00:28
URL: http://nets.blogg.se/
Bloggar:n

Till Anna:

Tjaa :) okidoki, Ja det tycker jag också ;) <33

2009-01-29 @ 19:10:52
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0