i väntan på skola

Sitter här och väntar på att åka in till skolan, sovmorgon idag till 11.45  så min buss går om 45 minuter ungefär. kommer väl kanske lite sent då men vad gör det då.

Igår så blev jag äntligen klar med allt, så skönt haha. Fast det är typ två stora grejer kvar som vi har fått på nytt. Senare igår så kom Fredrik och vi åkte och handlade lite för jakob skulle ha friluftsdag idag så vi skulle handla lite matsäck åt honom, halstabletter handlade vi också som var välbehövligt. Vi åkte hem och jag fortsatte med mitt hemprov som mamma hjälpte mig med. Fredrik ledsnade så han gick upp och när jag kom upp så låg han och sov, lilla härtat var trött tror jag. Jag låg och läste i typ 1 och en halv timme. Inatt så vaknade jag av att Fredriks telefon ringde, då skulle han iväg och sanda klockan två. Imorse så ringde han och väckte mig halv sju. 
"Heej är du vaken?"
- Nej, vi har sovmorgon idag
" Ojj, jag ber så hemskt mycket om ursäkt"
- det gör inget, hejdå
"vaddå hejdå?"
- jag ska somna om nu.

Hahaha ;)


Aja det blir ingen träning idag heller :/ , känner mig fortfarande inte bra i halsen. Så efter skolan tänkte jag ta en tripp till gränby och kolla efter en ring och sen ta mig till brantan där mamma är med albin på utv.samtal. Efter det är det meningen att vi ska åka till Ikea och köpa kuddar till vårat projekt i estet.v.  

Jaja nu ska jag väl hitta på nått att göra. Ha en bra dag allihopa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0