Fredag

Dagen har varit väldigt dryg. Vaknade vid tio.. det blev som jag trodde, inget ut och gå för min del. Åkte in till skolan lyssnade på en ganska mindre intressant kille och sen hem till jenny där även bosse och nisse var. Vi kollade på tv och sen när killarna åkte så kollade ja, jenny och linn på en film :) . Efter det kom mamma och hämtade mig. Och nu sitter jag här. Dagen har bara runnit iväg. Det är verkligen inte kul när det blir så att det känns som om man inte gjort ett skit. Bröderna mina är sjuka igen, albin har feber och jakob har magsjuka SKOJJ..  Fredrik kommer väl senare så får se vad vi hittar på. Det blir bara en lugn fredagskväll för min del. Imorrn ska vi göra en grej med skolan ute på viktoria, efter det vill jag gå på bio med Fredrik. han vill aldrig gå på bio den tråkisen. Aja vi får väl se vad vi ska göra imorrn då. Orkar inte sitta hemma bara.. Jaja nu ska jag göra nått annat. hejdå!


DIPSHIIIIIIIIT!!! haha....
 



Kommentarer
jennythepenny

DIPSHIIIIT! hahaha ;D

2009-01-30 @ 21:37:42
Bloggar:n

Haha, den va rolig :)

2009-02-01 @ 10:29:45
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0