Tisdag

Nu har jag inte bloggat på ett tag, men jag är sjuk och har knappt orkat upp ur sängen.
Igår så var vi iallafall hos doktorn eftersom det värkte hål i trummhinnan i örat och det kom en massa blod och grejer. INTE skönt, kollade på SOS sällskapsresan tre gånger om. världelöst. Aja vi åkte till farbror doktorn iallfall och det visade sig vara öroninflammation, Trummhinnan var inte snygg så det var väl ganska illa. Jag fick penicillin iallafall, men det blev bara fram till fredag, men jag ska ta 2 tabletter 2 gånger om dagen, och de är inte små heller. Ursh, ursh. Efter vi varit hos doktorn så åkte vi till gränby för jag skulle kolla på ring för jag fick presentkort där från Fredrik i julklapp och mamma hade en kupong på 30 % som gick ut igår så vi tänkte passa på, och jag köpte två ringar en medaljong och en kedja för 591;- kan lägga upp bild sen på dem, skit fina tycker jag :) . Sen blev det handla lite och då köpte vi tre nya filmer, så jag har nått att göra. MEn när jag och fredrik skulle kolla på en igår så somnade han ju såklart. Aja jag måste verkligen räka matte nu. Har prov imorrn, men får se om jag ska åka och skriva det. får se hur jag mår. Jag hör fortfarande ingenting. Och så ska en Människan socialt och kulturellt grej vara inlämnad nästa vecka, plus en redivisning om nån grupp på engelskan, och prov i svenska. aja jag tar en sak i tagen, för de sa min käre mor att man ska göra. Nu kan jag inte skriva mera har inte tid. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0