Tisdag - andra dagen på lovet

Har precis vaknat, Fredrik gick upp halv 8 men jag snoozade till 8.

Igår på träningen så ramlade jag (som vanligt) och fick brännmärken på armbågarna och knäna. Men det är värst på vänster armbåge. Det svidet som satan. Aja, kan man inte hålla sig på benen så får man skylla sig själv, fast tränarn sa att det var mjälksyran som gjorde att jag ramlade.  Så vi spritade det lite så det inte skulle svida mer. Men det gör det iallafall. Så ja får väl se hur det går idag :) haha. Nej nu ska jag göra en macka som jag ska ta med mig. hejdå :)



Kommentarer
anna

Ja jag vet och det är inge bra vi får ändra på det :) Har du fullbokat hela veckan eller? haha Annars skulle vi kunna ses innan lovet tar slut :) Eller har du bättre förslag? <3

2009-02-19 @ 10:03:50
URL: http://nets.blogg.se/
Bloggar:n

Ja jag har faktiskt fullbokat hela veckan ;) haha! <3

2009-02-19 @ 22:20:23
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0