Sovasova

Snart är det dags att sova.

Till middag blev det, stekta morötter, stekt potatis, stekt korv, bacon, rödbetor och stekt ägg. Allt blev som en pyttipanna ungefär. Det såg väldigt snyggt ut, kände mig faktiskt lite duktig. Fast mamma kom hem sen och hjälpte till. Efter det har jag kollat lite på Tv, gjort mat låda tills imorgon. Det blir spagetti och köttfärs sås. Snart är det dags att sova, så jag orkar med dagen imorgon. Inte för att jag tror att det blir så ansträngande, men iallafall. Kram och godnatt


Kommentarer
jenny

hahah linn har också köttfärssås å spagetti i matlåda med sig idag ;D

2009-02-23 @ 07:57:07
URL: http://somjagvill.blogg.se/
isanfisan

haha jag me! xd

2009-02-23 @ 14:30:09
isanfisan

haha ja me! xd

2009-02-23 @ 14:31:07
Bloggar:n

HAHA värst vad spagetti och köttfärs sås var poppis idag då, Albin har också det ;) haha!!

2009-02-23 @ 15:14:52
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0