Sova

Nu är det dags att sova, min hörsel blir värre och värre :S , sen jag skrev det senaste inlägget har det bara blivit värre.. Vad är det här? Jag har även fått ondare och ondare bakom örat :S Aja mamma ska ringa till doktorn imorrn igen! Jobbigtjobbigt. Men det kanske går över när man får sova. Ska sova själv nu, som jag inte gjort på några dagar, mycket plats i sängen blir det då, men jag har ingen som springer och hämtar vatten, nässpray och alvedon åt mig inatt så jag får ha det i beredskap brevid sängen. Mitt lilla hjärta! Mamma är också jätte snäll som tar hand om mig<3, det känns skönt att det finns nån som gör det när man är sjuk. Nej nu är det dags att sova för nu hör jag knappt nånting... Aja goodnight






Why does it feel like this?
  i don't like it....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0