Söndag

Gårdagen var mycket rolig :) började med magdans.. hahah men det var jätte kul, skit jobbigt i armarna bara. Efter det blev det käk och efter det fest hemma hos Lindley. Det var skit trevligt. Massa roligt folk, jag drack saft hela kvällen, det var så skönt att inte dricka något och endå hade jag lika jävla kul. Jag har ju en del bilder som ska läggas upp nu, efter att danne och mickis sprang runt med kameran. Danne kom till mig efter ett tag: Amanda! har du ett till minneskort, det här är fullt. Inte gör det mig nått. Vi var väl kvar bland de sista eftersom attdet var någon som inte ville ringa efter skjuts, så till slut ringde jag haha ;) . Var väl hemma halv fyra.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag ska kanske åka och kolla på tjejerna när de spelar match. Men får se hur det blir med den saken. Nej nu ska jag krypa ner i sängen igen. Den här dagen har inte startat bra.



?? :( <3



Kommentarer
jennythepenny

hahahaha,jag fattade inte att det var du som hade ringt pappa xD

2009-02-08 @ 12:39:22
URL: http://somjagvill.blogg.se/
Bloggar:n

Knäppgök :P

2009-02-08 @ 13:03:07
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0