Seg dag

Träningen gick bra, fick ännu ondare i tån bara :/ och allt blod som samlats under tånagel ran ut så det var ju inte så fresh heller. Efter tränigen åkte vi till mormor och käkade smörgåstårta och sen vanlig tårta. Sen hem, jag spelade lite guitar hero och nu sitter jag här. Ikväll blir det bara ta det lungt, Fredrik kommer senare. Imorgon så ska jag komma upp tidigt, ut och springa sen ta bussen in till stan, hitta nånting till mormor och sen ta bussen ut till bälinge och gratta henne, för det är imorgon hon fyller år. För jag kom på när vi satt där att jag köpte ju faktiskt en tröja till morfar när han fyllde år som de stog "Fortfarande SNYGG efter alla dessa år" och då måste jag ju köpa nått till mormor med. Rättvist ska det vara. Så har jag alltid varit. Sen efter det så ska jag väl antagligen bara åka hem och sen är det träning på kvällen. Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag avslutar migg inlägg här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0