Onsdag - Tredje dagen på lovet

Vaknade klockan tio idag, kände att jag behövde en liten sovmorgon idag. Det är ju faktiskt lov. Och sen ner och käkade frulle och nu sitter jag här.

Lite uppdatering av igår:
Jag,Isis och Jenny tog bussen in till stan för att bada på fyrishov. Ojoj, vilken rolig dag! Mycket skratt, och galenskaper. Skönt att bada var det också. Det är ju faktiskt inte nått man gör varje dag, Sen tog vi bussen ner på stan och käkade på cupido, jag åt sallad. Den är såå god!! :D , sen tog jag bussen hem, Isis och Jenny fortsatte att gå på stan. Sen när jag kom hem var det fullt hus, morfar, farfar,farmor,mamma och pappa höll på med kött. Så det var bara att akta sig, sen efter ett tag så var det dags för träning, så farmor och farfar skjutsade mig ner till affärn där anette kom och hämtade mig. Sen var det träning, lika kul som vanligt :D . När jag kom hem blev det andra evenyn och sen gick jag och Fredrik och sov :)


idag ska jag städa och senare ikväll kommer isis och Jenny och spelar guitar hero och dricker öl, någon mer som är sugen så är det bara att titta förbi :D nej nu ska jag städa. hejdå :D


IMORGON SKA VI ÅKA TILL ROMME :D


Kommentarer
anna

HA EN BRA DAG :D <3

2009-02-18 @ 11:35:31
URL: http://nets.blogg.se/
Annapanna!

JAG KOMMER IKVÄLL! :D SÅ VARNA PAPPA MED TRAKTORN ;)

2009-02-18 @ 12:39:16
URL: http://effan.webblogg.se/
Bloggar:n

Till Annapanna:

Haha bra det, ja jag kanske ska göra det ;)

2009-02-18 @ 15:28:59
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0