Måndag - Första dagen på praktiken

Jahapp, dagen gick bra. Fick inte göra så mycket, bara kolla på. Men det kan vara bra det också. Får väl se vad jag får göra senare. Jag slutade kvart över två idag. Men imorgon slutar jag 16.00 . På Onsdag är det samma. På Torsdag jobbar jag kväll. Men jag får se om jag ska dit tidigare för de had lyftteknik så jag kanske ska vara med på den. Sen kanske man ska passa på att sola lite, eftersom de hade solarium där :) . Jaja jag får se hur det blir. Nu ska jag gå ner och ta nånting att äta. Sen så är det träning ikväll :D , Hejdå! :D

 

Jag fyller år om 2 dagar :D


Kommentarer
caroline

snygg design :D

ha en bra kväll!

2009-02-23 @ 18:59:37
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0