Lördag

Tjapp!

Gårdagen:
Jag gick till bussen, det var lite stressigt att man måste ha nånting att passa när man är ute och går, det brukar jag inte ha. Jenny kom och mötte mig när jag kom med bussen. Vi gjorde inte så mycket. Efter det åkte jag jenny och Pappa Bo till Affären. på vägen hem så tog vi lite små vägar och sen så fick jenny köra. Hon är riktigt duktig. Jag kommer känna mig allderles lugn sen när hon ska köra runt mig, efter det att jag har kört runt henne efter som jag får ta körkort före henne ;) . Och så hoppas jag att det blir så också. Sen så när vi kom hem så var Isis där, och inte långt där efter så kom Anna och Mix! Sen så börjades det med maten, alla åt olika :) Sen så sjöng vi så rösterna nästan sprack. Men kul var det. Sen så åkte Anna hem, och Jenny, Mix och Isis åkte med Patrick och Dennis till Danne. Och jag och Linn satt kvar och hade HEMLISAR. HAHA eller hur Linn?? Och sen kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem och sov. Mycket trevlig kväll :D , måste göras om!

Idag har jag inte gjort så mycket, äntligen gjort klart basala hygien rutiner, som jag i och för sig inte hade så mycket kvar på men endå! Som jag tänkte att jag skulle scana in nu och skicka iväg till Kicki, men det vill inte funka så jag får vänta tills mamma eller nån kommer in och kan hjälpa mig. Jag blir hämtad av Emma kvart i fem för att åka in till stan och spela match :D . Så jag har tagit upp en lax bit och sen ska jag steka potatis och göra en god sås. Mumma!  Nej nu ska jag kolla runt lite på internet och sen ska jag kolla om det är nått mer skolarbete som ska göras. (Det är det)

Jag fyller år om fyra dagar :D

Jag har sagt nu till mamma att jag önskar mig pengar till en bärbar dator, eftersom jag aldrig får sitta vid den andra datan eftersom jag har två spelgalna bröder som fan aldrig kan släppa den där jävla datan. Och vid den datan jag sitter nu får jag egentligen inte heller sitta eftersom det är pappas och mammas som inte är till för sånt här. Utan arbete!! Aja får väl se hur det blir. Sen önskar jag mig en till gitarr till guitar hero. Och spar pengar!!

Hejdå :D


Kommentarer
linnlandberg ;D

hahaha, jaa vi är lite knäppa XD

ja jag hoppas att den filmen är bra iallafall ! :D

2009-02-21 @ 15:12:22
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
anna

Haha, tack för en trevlig kväll :D <3

2009-02-22 @ 10:45:24
URL: http://nets.blogg.se/
Amanda

Tack detsamma stumpan, det var skit trevligt :D

2009-02-22 @ 12:01:27
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
jenny

haha,va bra att du kände dig lugn! ;D vänta du bara,vi ska ut å rejsa sen hahha! tack för en trevlig kväll ;D <3

2009-02-22 @ 15:15:36
URL: http://somjagvill.blogg.se/
Bloggar:n

Haha ja fan va vi ska ut och rejsa sen :D tack detsamma! :D <3

2009-02-22 @ 16:10:09
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0