Lördag

Ja jag är inte särskilt aktiv här, haha jag glömmer att skriva. Och sen sitter jag inte särskilt mycket vid datan längre. Igår var vi iallafall och köpte en data :D fast jag sitter inte vid den än, för vi har inte fixat virus skydd och grejer, men det ska mammsen fixa senare! Idag har det varit full rulle. Vaknade halv 8 och jag gick upp och började baka med mamma. Och Fredrik gick ut och hjälpte pappa. Vi bakade bullar, kakor och choklad muffins :) Sen vid ett tiden kom Släkten. Och de åkte hem för en timme sedan kanske. Och om 40 minuter ungefär ska jag och mamma åka och hämta Niccole vid bussen :) Och lite efter det så kommer det ännu fler brudar! WIHO! Nu orkar jag inte skriva mer. Jag ska skriva mera när jag börjar använda min lille nya kompis :D ha en bra lördag kväll! :D <3 


Kommentarer
linnlandberg ;D

haha det lät lite porrigt det där du!

använda din nye lille kompis ;) hahaha men jag fattar vad du menar x)

2009-02-28 @ 21:37:02
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0