Kväll

Nu har jag kommit hem från träningen, eller om det ändå var så väl. Nej jag har varit och kollat på när de andra tränade. Fan va surt det är att bara sitta och kolla på. Även om det är jobbigt att träna så är det så jävla kul för man vet att det ger resultat. Jag sa även att jag vilar från matchen på söndag :/ Menmen jag ska åka och kolla iallafall. Jag åkte in till stan med mamma för mina bröder hade träning, så medans de tränade så satt jag och skulle försöka räkna lite matte. Men det gick inte så bra, eller jag förstår ju nu iallafall. Det är huvudsaken. Men det satt en kille och pratade med mig och jag hörde inte vad han sa. Det är sjukt jobbigt att inte höra. Och på träningen sa dom att jag pratade tyst så jag vet inte jag, det kanske jag gör. Aja jag tycker verkligen synd om de som är döva och inte hör,eller de som har nedsatt hörsel, det är SJUKT jobbigt. Aja sen när mamma och de andra tränat klart så skjutsade hon mig dit tjejerna var. Jag ska inte till skolan imorgon heller. Jag kan ju inte sitta på lektionerna och inte höra vad läraren säger, detkänns meningslöst. Plus att jag fortfarande har ont, och nu börjar det göra ont bakom örat också :S , jaja får väl vänta och se hur det blir. Nu ska jag ta en frukt och sen kolla på nån utav de nya filmerna. Tjingtjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0