Klippning

Nu har jag kommit hem från stan och ifrån mormor. Det har varit en trevlig dag! Jag köpte en första hjälpen bok till mormor och soduku toapapper (stavning?) på house hold. Den där första hjälpen boken var jävligt smart faktiskt, en sån skulle jag vilja ha själv. Och sen tog bussen ut till mormor, hon blev jätte glad. Fick värsta goda pajen och sen kom pappa och hämtade mig för han hade varit inne i stan. Jag köpte även en grej till mamma eftersom jag inte köpte nånting när hon fylde år. Nu ska jag klippa albin, och sen så kanske jag städar hans rum om jag får pengar för det ;) haha fast han är inte så sugen på det. För han kom just på att han sparande ju pengar om han gjorde det själv. Aja nu ska jag klippa honom. Hejsvejs :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0