Hemma

Nu är jag hemma och efter skolan så gick jag och Isis ner på stan. Och vi kollade runt lite och efter det blev vi hungriga och då träffade vi på Mikaela och hon skulle också käka. Och inne på max så träffade vi Ylva som sa att Jenny och Linn var på stan och då skickade jag sms till Jenny och sa att de kunde komma in på max om de ville och då kom Jenny,Linn och Elina :) Efter det åkte jag bussen hem med Jenny och Linn. Jag gick en bit först, för mamma kunde inte komma för de hade fått skjuta deras bästa ko :/ För hon hade också brytit benet. Det var inte så kul för hon var den ko som mjölkade mest.. Mamma kom och hämtade mig iallafall. Och nu ska jag tydligen ut och hjälpa till med att hänga upp kvigan som vi skjöt härom dagen. ursh! Det är inte roligt att behöva skjuta djur. Men jag ska iallafall vara med och kolla nu när de styckar kossan, jag tycker det är skit intressant. Efter det ska jag laga mat till mig själv och sen är det träning! :D


Kommentarer
niccole

fan vad era kor gör illa benen hela tiden!"ursh! Det är inte roligt att behöva skjuta djur. Men jag ska iallafall vara med och kolla nu när de styckar kossan, jag tycker det är skit intressant."

först låter du som det är jätte hemskt, sen berättar du för mig hur du försöker trycka ut ögonen på dom döda kossorna! busted

2009-02-13 @ 18:53:26
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/
Bloggar:n

Ja jag vet :/ Men det är ju tråkigt ju, men jag tycker endå att det är intressant att kolla när de styckar den. :P

2009-02-15 @ 11:45:25
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0