Hemma idag IGEN...

Ja det blev ingen skola idag heller.. Kände mig inte frisk och kry. Jag hör fortfarande knappt någonting. Det tar snart livet av mig. Men det går över snart hoppas jag. Jag hoppas jag blir frisk till imorrn för jag orkar verkligen inte bara ligga hemma när det är helg eftersom jag har gjort det nu i en veckas tid. Menmen vi får väl se hur det blir med den saken. Efter det är det bara en vecka till i skolan, sen lov efter det 5 veckor praktik, sen skolan en vecka och lov igen :) . Det känns egentligen som jag måste plugga, men jag har bara matten hemma och jag tänker inte ta bussen in för att hämta böcker och sen hem igen. Jag får ta tag i allt nästa vecka istället. Jag får sitta kvar efter skolan. Det är inte mer med det.

Men nu tycker jag verkligen att hörseln kan komma tillbaka. Det känns som jag lever i en liten bubbla där jag inte kan få kontakt med omvärlden på nått vis. Det är bara bita ihop och försöka endå.

Igår kändes det som jag kunde gå till skolan idag, men på kvällen så fick jag ondare och hörde sämre. Idag känns det också som ja kan gå imorgon men vi får se hur det känns ikväll. Jag orkar inte vara hemma mer, plus att ja känner att ja missar en jävla massa i skolan.

På sport lovet så ska jag jävlar i mig ta tag i träningen, eftersom det heter jusst sportlov så passar det bra. Jag märkte på träningen i tisdags att alla orkar en jävla massa nu, och jag har varit borta i två veckor, så jag har lite att ta igen. Men det går nog bara man vill. Sen nån dag på sportlovet så försöker jag få med mamma till stockholm.

Jaja, vi hörs senare! ha en bra dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0