Helg.

Fredagskvällen slutade med en promenad på 6 km, sen efter ett tag så blev det en till promenad på 4 km, och Fredrik kom och vi pratade och hade det mys.

Lördagen började med att jag vaknade väl rätt lagom, Fredrik skjutsade mig till bussen och jag åkte in och träffade niccole, vi tog bussen vidare ut till Viktoria där vi skulle vara skadade, vi träffade även Henrik och mattas där, Sandra kom efter ett tag. Henke och Mattias skulle sitta i en varsin 740 och ha hjärtstillestånd och grejer, Jag skulle ligga bervid bilen och vara påkörd. Sandra Niccole och våran lärare HElena och hennes son Emil skulle vara chockade. Det var riktigt kul faktiskt , det blev mycket teater spelande haha. aja det var kul iallafall. Efter det så var det dags att åka hem så jag fick skjuts in till stan av Helena och då hade jag precis missat bussen så jag fick vänta en timme, som tur var så stängde affärerna klockan fem så jag kunde kolla lite. Jag hittade två par trosor för 19.50 det var väl lagom tyckte jag. Efter det så tog jag bussen hem och spelade guitarhero och lite så, sen ringde fredrik och sa att jag skulle boka biljetter för jag han persson och putte skulle åka in på bio. Vi kollade på Wallander-Hämden. Den var jätte bra. Efter det så blev det max eftersom vi inte hann käka någon middag. Sen åkte vi till Björklinge och kollade lite sen hem och sova.

Idag vaknade jag med en jävla öronvärk!!! fyfan så ont det gör, jag måste kolla upp om det är öroninflammation för det är fan inte skönt, så det blir ingen träning idag heller. Jag blir tokig utav det. Aja får väl se vad vi ska göra imot öronen.. nu ska jag käka lite frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0