Handlat och funderar på att gå ut :P

Efter skolan slutat så gick jag och Isis ner till stan och mötte upp Jenny vid bussen och vi tog den ner till brantan och hälsade på alla gamla lärare, de är så söta tycker jag. Sen blev det en rostbiffsmacka på sara's men den var inte lika god som jag ville att den skulle vara. Men efter det så tog vi bussen igen och skulle kolla på deras demostration, Sen efter vaksala torg så följde vi med dem, haha skit kul. Och stog på stora torget och jag fick en skylt till och med. Efter det så åkte jag hem och Jenny och Isis åkte hem till Peter. Jag och mamma var och handlade och nu sitter jag här :)

Imorgon ska vi ha upptakt med laget och sen ut och käka, och om det blir som planerat så ska jag på fest efterråt. Jag ska dricka bobs saft den är as good :) Nej orkar jag inte skriva mer hejdå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0