Födelsedag och hela baletten

Hallohallo!

Skrev ingenting igår och ingenting i förrgår heller, hade inte ork, tid eller lust. Men i Tisdags så hände det väl inget särsklit. Hade praktik som vanligt och det gick väl bra. Och sen hade jag träning.

Onsdag 25 februari: Jag fyllde ju då 17 år igår. Så på morgonen så fick jag frukost på sängen av min mamma och mina bröder. Sen åkte jag till praktiken, och där var det som vanligt. Sen kom jag hem och det blev min favorit mat till middag. fläskfile med ris och curry, bananer och champinjoner. Till efterrät blev det marrängswish. MUMMA!! jag fick ju även en present dårå av min familj. Det var att vi ska åka och köpa en laptot :D:D , så vi får se när det blir. Det blir väl antagligen en utav de nedstående. För de verkar små och bra. Fast jag får se hur det blir.

Idag så ska jag jobba kväll, det är därför jag sitter här och gör ingenting. Nej nu ska jag äta frukost. Ikväll ska jag sova hos mormor och morfar. hejdå!

Asus EEE PC 1000H Svart

     Acer Aspire One A150


Kommentarer
linnlandberg ;D

jag tycker personligen att du ska ta aset (asus)för den värkar mycket ballare XD varför vet jag inte ;) kanske för att pappa har acer :p

2009-02-26 @ 21:24:41
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
anna

Lät som om du hade en bra födelsedag :)

Men du, ja kan inte tyvärr inte komma på lördag. Så nu måste vi verkligen se till att träffas !!!!!!! <3

2009-02-27 @ 17:45:06
URL: http://nets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0