Bra dag :)

Idag har varit en rolig dag. Vaknade och gjorde i ordning matsäck, det blev mycket men jag tycker det är mysigt med matsäck när man ska vara ute. Åkte bussen in, jag tog bara med mig en stjärnlapp. Orkade inte släpa pulka på bussen. När jag kom in till stan skulle jag köpa nånting att ha på mackan, det fick bli kräftröra, Isis mötte mig på Ica och vi köpte kaffe också. Efter det gick vi till bussen och åkte till Sunnersta backen. När vi kom dit så åkte vi lite och efter en timme eller nått så var det dags att äta. När vi ätit klart så kom Sofia, Alex, Liam och William. Det var trevligt att se dem :) . Så jag sofia och Isis tog deras "matta" som de hade med sig och åkte, det var skit kul att åka på sånna, en sån ska jag köpa. Efter det gick vi tips promenad. Det var en jätte rolig dag helt enkelt. Sen tog jag bussen hem och gick hem 3 km idag också. Nu ska jag maila iväg lappen som det står vad vi ska kunna tills provet imorrn till Sofia och sen äta och sen PLUGGA!!!!!!! hejdsvejs så länge.

Tack för en mysig dag, ni som var med idag :) <3


Ska be isis om bilderna också så jag kan lägga upp dem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0