Alla hjärtans dag - söndag

Igår började dagen med att jag och Fredrik gick ner och åt frukost, mamma hade bakat bröd :) . Efter det tog vi en promenad i det fina vädret. Senare så gick vi ut och hjälpte till lite ute. Sen var det in och duscha och sen hem till Fredrik och jag han och Persson åkte in till Kvantum och handlade och sen hem till Fredrik igen, och började laga tacos. Fast det var ingen utav mig eller Persson som fick hjälpa till. Efter den goda maten så gick vi ut och gick med deras hund Tiger. :) . Sen åkte vi till Putte och spelade guitar hero och kollade på Irene Huss. Skit bra film. Sen hem och sova :)
En bra dag helt enkelt.


Idag har jag inte hunnit så mycket. Fredrik åkte imorse på Rally med grabbarna. Själv ska jag ha träning och ska till mormor på smörgåstårta för hon fyller år imorgon. Så jag kunde inte följa med. Men nu ska jag packa väskan. vi hörs.Ha en bra söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0