12/2-09

Idag efter skolan så gick jag och Niccole ner på stan och kollade runt lite, hon shoppade som tusan. Vilket inte är så vanligt! hehe. Hon köpte present till Emil, jätte söta bebiskläder, lite sånt. Jag Köpte en ny plånbok eftersom att min håller på att spricka av alla kort, och inte av pengarna. Vi träffade Sofia en snabbis också för jag skulle ge henne ett papper som Försvann, men hon har ju en livlig liten två:åring i lägenheten så man vet aldrig vart det försvann. Sen köpte jag en sak till min mamma och pappa också, men den ska de få på lördag. Och den tänker jag inte lägga upp här eftersom att min kära mor läser min blogg ibland. Så som många andras bloggar ;) Nyfiken i en strut. Ja vet varifrån jag har fått det. Efter en lång tripp på stan kissnödig som jag var, så var det dags att åka hem. Väl hemma åt jag jätte god mat som mammsen lagat. Hon lagar förjävla bra mat min mamma! Sen bara suttit vid datan. Efter en stund så kom Jenny och Anna. Och vi har suttit och kollat på gamla bilder och lite sånt. Och de åkte för en stund sedan. Och nästan nyss så ringde Jenny

J : Hej, har din pappa gått och lagt sig?
Jag: Nej, vadårå?
J; Njaae för vi ligger i diket.

Haha det var icke så roligt kan jag tänka mig, men snäll som min pappa är så klädde han på sig och tog traktorn och drar upp dem nu, hehe. Nu är det nog dags att sova. Tänkte att jag skulle ringa Fredrik också, men han är på Lrf möte och får ett stipendium ;)

Jag hittade för övrigt ingenting till Fredrik idag, men får se om jag går ner på stan imorrn också. Jag frågade honom om vi skulle vara på Lördag, då fick jag till svars: Jaa, det ska väl säkert sandas så det är bara att åka med om du vill ;) haha. Han har tjatat hur länge som helst på mig att jag ska följa med honom och sanda. Eftersom det kanske inte är så roligt att sitta själv hela tiden. Menmen, det är hans val.



Här är plånboken som jag köpte, den kostade i och för sig 299:- och det tycker jag är mycket för en plånbok, haha men sån är jag. Den är stor och bra.



Och igår så kom mamma hem med den här, ifrån farmor :) Den är helt oanvänd och jag fick den bara sådär. Det var snällt tycker jag! Mamma sa att hon hade gått med i nån klubb och fått eller köpt den! :)

 Nej nu är det nog dags att sova, Godnatt :D


Kommentarer
jennythepenny

det var inte vårat fel att vi åkte ner i diket,dom höll inte åt sig när vi möttes så vi fick ju åka ner lite fint i diket,men jag kunde ju inte säga att de va deras fel när dom stog bröve å hörde när jag pratade med dig,haha ;p

2009-02-12 @ 22:36:25
URL: http://somjagvill.blogg.se/
Bloggar:n

2009-02-13 @ 08:27:08
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Bloggar:n

Haha jag sa ju inte att det var erat fel :p okej jag förstår ;)

2009-02-13 @ 08:28:07
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Niccole

Jag är bäst på att shoppa! :D

2009-02-13 @ 13:54:15
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/
Bloggar:n

Till Niccole:

haha ja ibland ja ;)

2009-02-13 @ 16:28:55
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Annapanna

Höll åt mig lite för mycket kanske. Först var det bara ett hjul som var nere i diket. Sen skulle de hjälpa mig och putta lite och de slutade med ett halva epan var nere i diket xD Din pappa ska ha ett stort tack! puss

2009-02-13 @ 17:33:15
URL: http://effan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0