Torsdag

Idag har det varit en solig dag med mycket snö på backen, det har blåst lite idag också, när jag skulle ut och knäppa lite kort så blev det inte en så lång promenix, men en liten iallafall. Jag har för det mesta inte gjort någonting idag, mest legat på soffan faktiskt. Men nu tänkte jag ta tag i tvätten och sen ska jag och Albin städa och julpynta i huset. mamma kommer nog inte ga tid med det, hon ska ut till pappa snart och fortsätta med allt ute. Så jag och Albin tänkte suprise henne lite med att städa och dona. Får se om vi får med oss minstingen Jakob på det också. Who knows :P Nu väntar vi bara på att mamma ska gå ut till kossorna igen så vi kan starta med vårat projekt haha! byyyye



Jag älskar den här bilden :D



Kommentarer
jennythepenny

svar; tack så mycket,men den är rätt så somrig,jag vill ha lite mer vinterstuk på den,men linn hade tydligen kämpat som en idiot för att fixa ihop den där,så jag får väl nöja mig :)

2009-12-17 @ 19:52:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0