Onsdag, snart Torsdag, snart helg

Ja, som rubriken säger så är det Onsdag idag. Snart är den här dagen också slut. Jag har varit sjuk både igår och idag. Inte skojj! jag känner mig i och för sig bättre idag och det kändes ju bra iallafall. Men jag gick inte i skolan endå. Tog grissprutan i måndags så det kan säkert ha med det att göra, för igår så kändes det som jag hade feber. Men senare på dagen så kände jag mig mycket piggare, men på kvällen blev det värre.

Imorgon har jag hört att vi är lediga, eller vi har matte klockan två, och jag funderar ifall jag ska skita i den, känns onödigt att åka in för bara en lektion, får se hur det blir, kanske blir så att man åker in till stan och fixar de sista julklapparna, eftersom jag ska jobba nästa vecka. 

Idag var jag iallafall in och klippte mig, var inte det roligaste, eftersom jag inte mådde så bra, men jag var tvungen att åka in efterssom jag hade en tid. Och jag ville liksom bli klippt innan jul och nyår. EFter klippningen så gick jag runt en stund på stan och köpte lite julklappar, först så träffade jag på Johanna och lilla tiara, vilken liten solstråle den lilla damen är alltså! skrattade som en tok :) kul att stå och prata en stund med dem. Gick vidare en stund sen, och efter ett tag så träffade jag på Sofia, lilla william och Alex. Stog och pratade väldigt länge kändes  det som. William sprang runt där och var inte ett dugg blyg, helt sjukt att han fyller ett år på fredag, jag tyckte att det var nyss som han föddes. Sjukt hur fort tiden går. Men man tänker inte på det på samma sak när det handlar om äldre, men nu när man känner några som har små barn så tänker man på att tiden går fortare. Kian blir liksom snart ett halvår liksom, heeelt sjukt!!  Ska dessutom få träffa honom och hans mor på Fredag!!! ska bli guld att få prata med min älskade Colle i några timmar, saknar henne som en tok!

Snart är det som sagt jul och det är såå mysigt, önskar bara att man hade en pojkvän att mysa med! det är det enda som fattas. Men man måste bara sluta leta så kommer han och knackar på dörren så småningom :P

Nej nu har jag skrivit ett väldigt långt inlägg! hejdå! ha det så bra :D pusss!


Så länge jag lever hoppas jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0