Tvslapp

Ligger framför tv:n just nu, mår lite konstigt om jag ska vara ärlig. Har bara mig själv att skylla tvärr. Jag känner mig lite hungrig, men mår samtidigt lite illa. Inte bra det där. Jag längtar så mycket tills jag får ta körkort, då kan jag köra om helgerna. I början iallafall. Jag, och Elina snackade om i midsommras att vi skulle åka utomlands nästa sommar, men vi kom fram till att Jag, Sandra, Elina och Jenny ska köpa en raggarbil istället och åka runt och röja i. Fan så skojj det skulle vara. Åka upp till Rättvik och bara ösa. Får se hur det blir med den saken, men drömma kan man ju få göra!

Imorgon är det som sagt skola, vi har ju bytt lokaler nu så det ska bli kul att se hur dem ser ut. Vi käkar fortfarande på Katte så det blir lite längre att gå, jag ska ta med en cykel att ha i stan. Eftersom vi har gympa på Fyrishov så kan det vara smidigt att ha. Jag  ska möta Niccole och Isis innan vi ska till skolan. Kommer vara så tomt utan Niccole när hon är hemma. Jag och Isis får klara oss endå. Är inte ett dugg taggad på att börja skolan om jag ska vara ärlig. Stressen, och allt det där vill jag inte ha tillbaka. Alla dessa arbeten som måste bli klara. Fast jag ska försöka att göra läxorna så ort vi får dem, så att jag inte lägger dem på hög och så glömmer jag det sen eller nått. Får se hur det kommer gå.


Jag funderar på om jag ska gå och ta nått att äta nu igen, eller hur jag ska göra. Är inte direkt super sugen på att käka om sanningen ska fram. Hörs senare



Kommentarer
Anonym

HERREGUD, ska vi äta på katte! usch och fy fan för det på vintern.

Ska bli kul att få träffa er i morgon! mina små flickor :) vi får försöka ses ofta ändå! vi kan ju messa hela lektionerna;) jag är ju ledig så :)



pusuuus

2009-08-23 @ 18:42:44
isis

ja nu måste vi verkligen satsa på skolan och göra allting på en gång. vi får peppa varandra till de. :) men då ses vi på den där parkeringen lite innan tio då :D

2009-08-23 @ 20:05:14
Amanda

Ja niccole vi ska käka på katte, fyfan! ja det kan vi absolut göra :D haha puss!



japp Isis, vi ses där och vi ska göra det bästa av det här skolåret :P

2009-08-23 @ 20:35:49
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0