Träning och fika

Kom hem från träningen för ett tag sedan, det var en lagom rolig träning, vi hade fika efter och så som vanligt på onsdagar. Jag ska spela både på Fredag och på Söndag, bra att jag ska spela på söndag för då tar jag det lungt på Lördag. Har kommit fram till att det blev lite kort på sidan på håret, haha! menmen, det växer ut igen. Imorgon ska jag träffa Olivia, får se vilken tid det blir och så, och hur det blir. Jag tänkte att jag skulle vara hemma till sju för att titta på fotboll. Det skulle vara enklast om jag åkte in till stan och träffade henne där, aja jag får snacka med henne imorgon om det. Nu ska jag gå och käka någon macka eller nått, vem vet jag kanske kan få smaka lite av mammas kantareller som hon hittade. Skriver nog inget mer sen, kram och godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0