Torsdag

Tjenixen! Kan ju börja med att säga att jag hade världens konstigaste dröm inatt, helt sjukt. jag drömde om allt mellan himmel och jord, vissa saker var helt underbart bra, men som sagt det var ju en dröm bara! har typ ont i huvudet nu eftersom jag drömt så mycket, jag brukar få det. Ska snart gå ner och käka frukost, det blev en ganska lång sovmorgon för mig idag, somnade endå ganska skapligt  igår endå. men vad gör det då, jag ska ta vara på de sista dagarna på sommarlovet ordentligt. Börjar på måndag ju. Ett helt sommarlov har redan gått.. men jag har hunnit med massa skojjigt. Jag har varit nere i Skåne, varit i High Chaparral, Varit uppe i Kloten, Varit uppe i Bollnäs, Varit i Rättvik, Träffat Niccole, Varit med mina vänner, festat, Festat med annat folk än vanligt, Varit på Ön och lyssnat på Larz Kristerz, Provatt jobba (det var i och för sig inte så kul, men en sak jag gjort iaf), Det är nog det jag har gjort i sommar, riktigt roligt har jag haft, särskilt när man har umgåts med annat folk, det har varit underbart. Det är Carshow kvar då på Lördag, får se hur det blir, det blir nog roligt, samma som varje år. Nu ska jag försöka få tag på Ollebolle och så får vi se vad vi ska göra :) Ikväll blir det fotboll igen! Älskar att titta på footboll. Pusskram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0