Tjabba!

Linn har ju varit så snäll och gjort en ny bloggdesign åt mig så jag tänkte att det var lagom att skriva några rader. Det har väl kanske inte hänt så fruktansvärt mycket, jag har spelat match och så har jag ju såklart varit på kräftskiva! det var skit kul, vilket jävla drag!! det orkar jag inte skriva så mycket om, ser framåt nu. Sista veckan på sommarlovet, surt! sommaren har gått förjävla fort tyvärr. Vill ha mer sommar, men sånt är livet och nu kommer hösten. Det har iallafall varit en helt underbar sommar, har varit så jävla glad och allt har varit perfekt. Iallafall under hela Juli, då var det bäst! helt klart. Menmen, sommar är sommar och då ska man vara glad :D tur att jag har varit det. Imorgon ska jag åka och hälsa på älsklings niccole och familjen. Det ska bli så kul att träffa dem, saknar dem! Ska försöka träffa Olivia också innan skolan börjar, meningen var att jag skulle träffa Sofia och barnen också innan, men det har inte blivit så. Får se hur det blir :P Ska ha match iigen på Fredag, sen är det Carshow på Lördag sen börjar tortyren på måndag. nnu ska jag sova, vi höörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0