tJAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Orkar faktiskt inte blogga längre, har inget roligt att berätta.. känner mig inte sugen alls. men det kanske kommer tillbaka. who knows. Gårdagen var skit trevlig. Var som sagt hemma hos Mickis, med Isis och Jenny. Efter ett tag så kom Anna och Lisa :P hade det jätte trevligt. Nyss spelade jag match och vi vann med sex-två :D

Jag har kommit fram till att jag ska inte längre tro det bästa om folk. För det är verkligen det jag gör. Nu menar jag såklart inte mina vänner utan folk som man lär känna. Speciiellt killar. Jag ska börja tro det värsta om alla och sen får dem bevisa motsattsen ifall det inte är så. Blir så less faktiskt, på att dem man tror bra om, visar sig att dem inte är det. Hejdå!



Kommentarer
isis

bra sagt! <3

2009-08-31 @ 11:08:51
Amanda

<3

2009-08-31 @ 14:42:40
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0