tjaaaa

Dåligt skrivande idag, ingen som har döttt av det.. Idag har jag varit med Sara och tagit det lungt hela dagen :D .. Pappa har hjälpt mig att sätta upp spegel och hylla, blev galet bra. Sen så har det bara varit allmänt tungt. Men då kan man bara gå in och kolla på lite video bbloggar på sönderblonderade fjortisar så börjar man garva. HAHA!! jag tror fan att jag ska göra någon parodi på dem någon gång, fyfan va kuuuul :P hahahah.... nej nu ska jag nog hämta lite inspiration. haha! puss och godnatt


Kommentarer
jennythepenny

hahah linn satt och kollade på en video blogg igår,alltså det var fan det värsta jag sett!! så jävla fult! hahhah,men dom får ju en att skratta iallafall!

2009-08-14 @ 10:31:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0