Stadsbesök

Tjillevippen! idag är det Onsdag och det betyder att veckan närmar sig Lördag! wihoo. Jag känner mig bättre idag, men har fortfarande ont i kroppen. Så som jag mår nu så hade jag kunnat åkt till Niccole, men om jag har nått skit i kroppen så är det dumt. att åka dit eftersom Kian är så liten. Det får bli nästa vecka som sagt. Så Idag så står staden på programet. istället. Ska åka in med Jenny och Elina. Jag tänkte kika efter en present till Sara eftersom jag inte köpt någon till henne än. Vi ska nog även hitta något till Anna, henne har vi inte heller uppvaktat än. Tror inte att det är något mer som jag ska köpa. Ska försöka att inte köpa en massa onödigt. Absolut inga kläder, shoppade lite när jag och Isis var på stan och det får räcka nu. Ska nog inhandla en fläkt till mitt rum också. Såg att dem hade på Claes Ohlsson för 99kr. Perfekt! Har ingenting att skriva nu tror jag, ikväll blir det nog till att åka och kolla på fotboll igen tror jag.

Är det någon som har nått bra namn till en Honkattunge, Albin har döpt henne tll Ukraina, som landet Ukraina. Skit fult, så jag har bestämt att vi ska döpa om henne, men vi vet inte riktigt till vad. Har ni nått bra namn så komentera det. haha! Jag har funderat lite på Marelyn, som Marelyn Monroe. haha! aja vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag gå och klä på mig. Ha det bra idag! Kram


Kommentarer
jennythepenny

men amanda,du måste ju döpa henne till tinkerbelle! hahah

2009-08-12 @ 11:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0