Shit pommes

Jag kan inte sluta titta på en dels videobloggar, dem är så jävla blåsta så det är så sjukt kul att titta på! Fast lite irriterande är det också, för jag skäms rent ut sagt när jag ser dem. Det är deras liv och folk gillar att titta på det, plus läsa deras bloggar så gärna för mig. Tycker bara att det är så roligt och pinsamt! Haha. Som jag nämt tidigare så kanske man ska testa att göra ett sånt? haha, det skulle vara bra jävla roligt och driva ihop en video. Jag ser det framför mig redan nu. Vilka människor det finns, det ska ju finnas folk till allt, och det gör det verkligen.

Jag lagade lunch till mig och mamma för ett tag sedan, blev gott. Jag lagade tortillini med korv,lök och champinioner. VI har ju som sagt varit hos mormor och morfar idag, eller i deras gamla hus. Fick med oss lite saker igen. SKa hjälpa mamma att ta ur dem ur bilen så vi kan åka på träning sen, jag ska köra ner på träningen, så det har blivit mycket körande idag. Kul! Det börjar gå ganska bra nu, men jag måste börja köra med manuell nu, har bara kört lite i början när vi hade gamla bilen, men nu vill jag köra med det. Så jag hinner lära mig ordentligt. Längtar så sjukt mycket till körkortet, kanske dags att börja plugga körkortsboken igen? jag gjorde det förut när det var snack att ta traktorkort, men det blev aldrig av. Måste börja med det nu så det inte blir så stressigt när det är dax att ta körkort. 

Nu ska jag fortsätta kolla runt lite och sedan hjälpa mammsen! Tjing tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0