Pluggdag med ont i huvudet

Idag så var vi ju lediga från skolan för att göra saker hemma. Har fått lite gjort, fattade inte allt på matten så jag tänkte gå på studiestugan imorgon om jag kommer till skolan det vill säga. Har sjukt ont i huvudet och känner mig riktigt slö.

Har för det mesta suttit vid datorn idag, men som tur var så fick jag endå lite gjort. Tittade nyss igenom Colles blogg, och hennes gamla bilder på när hon var gravid. Det är helt sjukt att Kian redan har kommit. Det känns som igår som hon sa att hon var gravid, eller sa och sa. Man fattade faktiskt när hon gick på toa hela tiden. hehe! Helt sjukt. Tiden går fort när man har roligt. Jag vill också ha en liten bebis. Man blir så himla sugen på att skaffa barn när man ser hur bra Niccole och Emil har det. Men då måste man ju ha sällskap och där var det kört! Nej men jag ska gå klart skolan innan jag skaffar barn, vill liksom ha det klart. Det där som alla säger att "man förstår sitt liv" när man skaffar barn, det tycker inte jag stämmer alls. Visst, man blir mer låst och kan inte sticka iväg med polarna och så, men man kan faktiskt hinna med mycket innan, jag har hunnit med jävligt mycket i mitt liv, fast jag bara är 17 år. Alla tycker inte heller att det är så viktigt med fest och polare. Det är ju vad man själv prioriterar. Jag kan säga nu att jag har tröttnat på att festa, vet inte varför men det känns som jag inte har nått sug efter det längre. Kan ju bara vara nu, men jag har ju festat väldigt mycket i sommar också, så det kan vara det också. Men nu har jag bestämt mig att jag ska ha en vit månad! jag ska inte dricka på tre helger frammåt. Jag drack inte i helgen heller, jo en öl men det är okej. Jag vill se om det blir någon skillnad på fotbollsspelet, har hört att det blir det. Hehe! skämt å sido. Alkohol och fotboll hör faktiskt inte ihop. Men festa det får man faktiskt göra. Men inte varje helg, jag orkar inte det längre. Är som sagt trött på det nu. Ska sattsa stenhårt på dem sista matcherna som vi har kvar nu. Jag kommer kanske inte vara hemma varje helg utan jag kan ju vara med på fester ifall det blir några men jag ska inte dricka.

Fan va trött jag blir, jag hade skrivit ännu mer i det här inlägget men det bara försvann!!! fan va trött jag blir på sånt.... JAg som hade skrivit så smarta grejer. fan då. hejdå


Kommentarer
Amanda

Vad är felet med bloggen idag?? fan jag hade ju skrivit mer på det där inlägget och nu går det inte att skriva till mer.. haha jag blir så trött :P

2009-08-31 @ 22:22:25
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Niccole

Åh, jag vill vara gravid igen!

Jag vill redan ha en till, emil sa att du kan få dela en till med oss! haha låter inte det som en toppen ide? :)

2009-09-02 @ 13:21:57
Amanda

Jo det låter som en toppen idé :D

2009-09-02 @ 14:17:32
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0