ojoj

det var några dagar sedan som jag skrev här, har inte haft ork eller lust till att sitta och skriva en massa här. Det blir lite som en ond cirkel när man väl har slutat så orkar man aldrig ta tag i det igen och börja skriva. Har varit och badat två gånger och haft lite myskväll med brudarna, två gånger blev det också. I Lördags så klippte jag mig, jag tänkte att jag skulle vänta tills moster min började igen efter semestern, men jag orkade inte vänta så jag gick till en annan salong och det blev heelt okej faktiskkt :) . Det är vääldigt kort nu iaf. Imorgon är det tänkt att jag ska åka till Niccole, kian och Emil och hälsa på lite :) Saknar dem! Och på Lördag är det kräftskiva :D ska bli så kul!! Jag har suttit och kollat runt lite på recept på melondrink, så jag ska nog göra en sådan. MUMMA!

På tal om ingenting så vill jag så gärna pierca tungan, jag och Elina ska ju göra det tillsammans och jag vill göra det nu. Det är ju tyvärr mina föräldrar som styr det där. Men jag förstår inte riktigt varför man inte får göra vissa saker? det är ju inte deras kropp som ska utsmyckas, och för den delen så är det ju bara tungan, Det är ju inget som syns jätte mycket. Jag kan förstå om dem inte vill att man ska ha piercings i hela fejjan. Jag frågade om hon skulle bli arg ifall jag gjorde det och hon sa att hon skulle bli det. Så vågar man chansa och se vad som händer sen? haha.

Nej nu ska jag göra något annat. pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0