Loppis wiho

Idag var det som sagt uppstigning klockan nio, vi åkte till Ulva där morfar och mormor redan var med alla saker, så iidag har vi tillbringat dagen i Ulva. Det gick bra, fick ganska mycket sålt, alla de skit saker som jag trodde att ingen ville ha dem gick först haha! jag köpte ett absolut vodka glas också, det var as häftigt. Sen så fyndade såklart mamma en massa saker också. Skit kul att gå på loppis tycker jag. Har inte gjort så mycket mer idag, käkade när vi kom hem och nu ligger jag och Albin och kollar på film. Meningen var ju att jag skulle fixa in byrån i mitt rum men jag är så jävla trött så jag orkar inte det, vi får se när det blir av. Det blir ingen sovmorgon för min del imorgon heller. Ska upp tidigt och så ska jag övningsköra med pappa till mormor. Nu har jag så jävla ont i ögonen och ska lägga ner datorn. Hejsvejs




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0