Livet förändras

Jag satt nyss och tittade igenom en massa gamla inlägg från bloggen. Och man kan ju inte säga annat än att mitt liv har förändrats från när jag började skriva. Eller det känns så iallafall. det är kanske inte så mycket som ändrats, då hade jag pojkvän. Och det är en stor grej bara det. Att inte ha det längre. Skönt, men ibland är det jobbigt att inte ha det. Det är mycket man saknar. Med tanke på att alla mina kompisar har det nu. suck. Jag får leta upp någon som jag kan ut och ragga med när alla är med sina pojkvänner. haha..  Jag hoppas jag och Fredrik kan prata som vanliga människor senare i livet. För jag vill inte vara osams med honom.

När jag kollade igenom alla inlägg så blev jag mycket mer sugen på att  börja blogga mera, hehe! jag har vissa perioder tror jag,  att jag skriver mycket och ofta och ibland skriver jag ingenting och inte alls ofta.

Jag känner mig inte alls pigg idag,o igår gjorde jag inte heller det. Det är väl nå skit virus som jag fått i mig. Det är ju tänkt att jag ska åka till Colle och familjen imorgon, men jag ska kolla med henne ifall jjag kanske kan komma någon annan dag, känns ju dumt om jag ska smitta kian, ifall jag har nått virus i kroppen. Får se hur det blir. Det är täntk att jag ska spela match imorgon kväll också med u-laget, men jag ska nog inte vara med på den om jag ska vara frisk till på Fredag när det är match med a-laget. Ska slänga iväg ett sms till Carro. Hoppas det löser sig med folk endå. Hej så länge :D



sötnosen, den enda kattungen som vi har kvar nu. Hon är så himla underbar, vi har så jädrans många katter redan, så jag sa till mamma att hon fick fixa en friggebod till mig så kan hon bo med mig. Sötaste tjejen!


Kommentarer
Jenny - [Mode, kärlek och personligt]

Dom kollar alltid :) Så jag fick visa mitt legg ;b

2009-08-11 @ 17:57:48
URL: http://bbasic.blogg.se/
linn

SV: hahah jag vill lägga ner energi på't ;D haha

2009-08-11 @ 19:16:12
URL: http://linnlandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0